Hola a todXs, este es un blog creado principalmente para el tratado de un Nuevo Sistema Electivo, esperamos respeto en la participación, diversidad, objetividad y buen criterio del concepto de justicia. Hi everyone, this is a blog created basically to work on a New Elective System, we ask you to be respectfull, fair-players and try to find the diversity through the participation.If you speak english write us on 'comentarios' and We'll answer to your questions. Thank You.
2 comentarios:
Gracias compañer@s! Vuestro trabajo no quedará en valde!
Nhorabuena x l viDo a ls catalans! Sald y concncia a tdx!
Publicar un comentario